پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226451
اين آب طعم دار به جنگ چربي هاي بدنتان مي رود
تاریخ انتشار : 1395/07/05 09:52:18
نمایش : 886
با صرف اندکي وقت و استفاده از مواد غذايي در خانه مي توانيد يک داروي چربي سوز مفيد و بدون عارضه براي بدن درست کنيد تا خيلي سريع لاغر شويد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بدن انسان با کاهش فعاليت و کم تحرکي، همچنين مصرف مواد غذايي حاوي کالري بالا بدون سوخت و ساز متناسب در يک اقدام تدافعي شروع به توليد چربي مي کند که بيشتر اين چربي ها در ناحيه شکم متمرکز مي شوند.
 
هنگامي که چاقي به سراغتان مي آيد، اولين کار انواع رژيم هاي لاغري براي کاهش وزن است که برخي از آنها آسيب هاي فراوان جسمي و روحي به بدن وارد مي کند، اما مي توانيد با استفاده از يک نوشيدني چربي سوز طبيعي که در هنگام خواب بدن شما را وادار به سوزاندن کالري هاي اضافه مي کند، هر روز صبح با تناسب اندام بهتر از خواب بيدار مي شويد.
 
مواد لازم براي اين نوشيدني دلچسب و لذيذ که ماده اصلي آن از آب تشکيل شده است :
 
نصف يک عدد ليمو ترش تازه
 
يک دسته جعفري خرد شده تازه
 
يک عدد خيار تازه
 
مقداري زنجبيل
 
يک بطري آب
 
براي درست کردن اين نوشيدني ابتدا خيار را برش زده به همراه جعفري و ساير مواد اوليه در مخلوط کن بريزيد تا يک ترکيب يکدست بدست آيد، آنگاه اين ترکيب را به بطري آب اضافه و اگر تمايل داريد نوشيدني شما شيرين باشد، مي توانيد از مقداري عسل طبيعي براي طعم شيرين در آن استفاده کنيد.
 
کارشناسان تغذيه بهترين زمان براي استفاده از اين نوشيدني را درست قبل از خواب مي دانند زيرا باعث تغيير در متابوليسم سلولي و تحريک سلول هاي چربي براي تجزيه هنگام خواب مي شود.
 
براي بدست آوردن بهترين نتيجه بايد مصرف اين نوشيدني به طور متناوب ادامه داشته باشد و در آن از ميوه هاي تازه و تمييز استفاده شود که ورزش و رژيم غذايي سالم به اثر بخشي آن کمک فراوان مي کند.
 
تحقيقات نشان داده، افرادي که از اين دستور خانگي بسيار ساده و ارزان استفاده کردند با درصد بالايي شاهد کاهش وزن و بدست آوردن تناسب اندام شده اند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html